woensdag 21 november 2012

Mannen


Mannen

De mannen in mijn boeken zijn allemaal lekkere dingen. Vanmorgen bij het moment mijmerde ik wat een man nou eigenlijk een lekker ding maakt. Oplettend kijk ik om me heen. Een eetzaal vol mannen is natuurlijk ideaal voor mijn studie.

Ik word er echter niet vrolijk van. 80% van wat hier zit is bejaard of hoogbejaard en ziet er waarschijnlijk al vanaf hun 35e ook zo uit. Type niet interessant.

Wacht daar zie ik een markante kop boven het koffieapparaat uitsteken. Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar de rest. Lang hoef ik niet op de afknapper te wachten. Er komt een campingsmokingbroek van de ergste soort te voorschijn en als klap op de vuurpijl een roze playboy T-shirt. Het zit nog te strak ook. Mijn interesse is niet eens meer groot genoeg om de tekst op het shirt te ontcijferen. Iets met lover er in. Zal wel great zijn.

De mannen aan het tafeltje iets verder op lijken ook niet verkeerd. Hoewel ze zijn duidelijk met zijn tweeën.

Al snel kom ik tot de conclusie dat de leeftijd niet zo belangrijk blijkt te zijn, als de uitstraling maar jeugdig is. Het lijf? Ook hier geldt de uitstraling. Die moet uiteraard slank zijn. Een paar pondjes te veel kan als het maar goed verdeeld zit.En bij een heel mooie kop of verder lekker lijf valt een bierbuik(je) ineens niet meer op.  En tenslotte de ogen, die maken de finishing touch. Je moet er natuurlijk wel in kunnen verdrinken.

Bij de avondmaaltijd gebeurt er wat vreemds. Sexy wordt ineens vertederend. Twee prachtige mannen zitten aan tafel met hun kind van ongeveer anderhalf jaar in de kinderstoel. Tot zo ver nog niets aan de hand. Gewoon twee mooie, sexy mannen. En dan gebeurt het. Als een van de twee opstaat heb ik vrij uitzicht op zijn t-shirt. Met grote letters zie ik staan: L U C K Y  D A D D Y.


1 opmerking:

  1. Heel erg interessant, dat trekt me ook al heb ik jaren geleden opgegeven romannen te lezen, dit is nieuw. Lees nu hist.novels

    BeantwoordenVerwijderen