dinsdag 11 september 2012

Overkill

De laatste tijd schreef ik bijna elke dag een blog. Gewoon omdat ik het leuk vind. iets te schrijven wat diezelfde dag ook klaar is. Na te denken over de vorm, zinsbouw etc. Me af te vragen hoe ik het moet schrijven dat jij het ook interessant vindt om te lezen. Hoe breng ik er spanning in, zodat je het ook uit wil lezen?

Heerlijk om te doen, zelfs dagelijks. Nu merk ik dat ook mijn trouwste fans, niet elke dag de tijd vinden om mijn blogs te lezen. Al dagen dub ik nu, moet ik er minder schrijven. Af en toe ook gemakkelijk. Of gewoon moet doorgaan?  Of minder schrijven en regelmatig op herhaling gaan?

Hoe zorg ik er voor dat jij mijn blogs blijft lezen?

De afgelopen drie dagen ben ik dus op herhaling gegaan? Heb je dat al gemerkt?

Wat ik merk dat ik mis, is feedback. Vol spanning kijk ik toe als mijn lief mijn laatste blog leest. Moet hij lachen en bij welke passage dan?

Geweldig vind ik het als vrienden en bekenden laten horen dat ze mijn blog leuk vinden om te lezen.

Net nog liet ik iemand mijn laatste blog lezen. Ze wist niet dat ik ze schrijf. Tot mijn grote genoegen moest ze herhaaldelijk lachen.

Als commentaar vertelde ze, dat ze tijdens het lezen een helemaal blij gevoel gekregen had.  Ze straalde helemaal.

Een mooier compliment kon ik niet krijgen.

Geniet jij van mijn blogs? Wil je ze vaker of minder vaak lezen? Wacht je al op de volgende? Moet ik vaker op herhaling gaan?

Laat me het weten. Retweet ze, volg ze, klik me aan in google+ (YaraMarch@gmail.com), connect of stuur een mail naar yara@yaramarch.nl.

Yara March kun je vinden op Twitter, Linkedin en Google+.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten