zaterdag 1 september 2012

Schrijfvakantie

Gisteren weer een nieuwe verhaallijn bedacht. Er is echter een maar. Ik vind de tijd niet om het op te schrijven.

Het normale werk en leven slokt alle tijd en energie op.

Heb ik dan een vakantie omgeving nodig om te kunnen schrijven? Zou wel leuk zijn. De rest van mijn leven op vakantie. Binnenkort moet ik maar eens de proef op de som nemen.

Yara March gaat op vakantie. Natuurlijk op een lekker plekje ergens in de natuur. Met mooi weer, internet en vooral niet te vergeten een zwembad. Een plek waar ik heerlijk elke dag kan schrijven, zodat ik na die week al op de helft van mijn nieuwe boek hoop te zitten.


Wat heeft een schrijfster het toch goed hè?


Waar de verhaallijn eindelijk op de computer tot leven kan komen. Waar nog meer verhaallijnen ontstaan. Waar ik misschien weer zit te janken van ontroering of niet meer bij kom van het lachen. Want al die kleine verhaaltjes, grote emoties en heerlijke slik-momenten borrelen nu al in mijn hoofd. Vol spanning wachtend tot ze naar buiten mogen komen.

Voor als je ook niet kunt wachten op mijn eerste en tweede boek:  lees dan alvast een van de inmiddels 37 blogs:


http://yaramarch.blogspot.nl/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten