maandag 30 juli 2012

Spagaat

Het boek is af. Dacht ik. Tot vanmorgen. De hele tijd spoken me nog zinnen, aanvullingen, verbeteringen etc. door het hoofd.

Terwijl het nieuwe boek zich ook al weer in mijn hoofd aan het vormen is.

En dat niet alleen, er verschijnt nu ook een boek voor mijn ‘dagelijkse werk’ in mijn gedachten.

Ik vertel iedereen altijd, je moet een ding tegelijk doen, dan raak je ook niet in de war. Alleen waar ga ik nu beginnen.

Vandaar eerst maar weer een blog.

Nog steeds voel ik me een beetje katerig, dat het verhaal klaar is. Ik heb ooit een bevalling gehad met alleen persweeën. Een uurtje weeën zo gepiept. Alleen heb ik daarna twee dagen naweeën gehad. Zo voelt het nu ook een beetje.

Steeds schieten me nog weer dingen te binnen. Heb ik dat er al in gezet, moet dat niet nog aangevuld. ‘Cupcakes en een koffer’ laat mij nog niet los.

Het was heerlijk even drie weken er helemaal voor het boek te kunnen zijn. Ik ben benieuwd hoe ik straks weer werk en schrijven kan gaan combineren.

Waarschijnlijk vaak vakantie plannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten