dinsdag 9 juli 2013

Vakantiestress


Vier weken tijd om te schrijven. Vier weken verder met ‘Geknipt voor haar’. Vier weken genieten.

Ben ik dan de enige, die de week er voor druk is met koffers pakken, zaken regelen, inkopen doen, nadenken over wat er allemaal mee moet, wassen, strijken etc.

Momenteel vallen de mussen van het dak, maar ik zit meestal binnen. Niet omdat het koeler is, maar omdat er nog zo veel moet gebeuren, totdat ik op vakantie kan. Ik gun me geen tijd om te schrijven, te sporten, tv te kijken, de krant te lezen , Spaans te leren of niets te doen. Ik snap niet hoe ik anders voor al die dingen tijd vind.

Door al dat geregel ben ik inmiddels hard aan vakantie toe.

Maar het begint nu op te schieten. Nog drie nachtjes slapen en mijn schrijfvakantie begint. De koffers zijn gepakt, de reispapieren liggen klaar, nog een paar puntjes op de i en dan is mijn boek vier weken lang weer aan de beurt.

Na dagen van alleen maar aandacht voor inpakken en wegwezen, heb ik weer de ruimte om te bloggen, morgen kan ik weer gaan sporten en donderdag gaat het relaxen  ook lukken tijdens  een familieuitstapje.

Ben benieuwd of het bloggen in die vier weken gaat lukken.(je hebt ze vast nog niet allemaal gelezen, heb je dan nu alle tijd voor) Het schrijven gaat als een trein, dat weet ik zeker.

Nog drie nachtjes slapen en na een reisdag heb ik weer alle aandacht voor Vier meiden en een seriemoordenaar. (Zou ook een leuke titel hebben kunnen zijn). 

Maandag begin ik echt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten