donderdag 18 april 2013

Excuusblog

Met veel plezier lees ik mijn tweede boek. Ik hoef tot nu toe zelfs niet veel te verbeteren. Heb ik me weer eens voor niets zo druk zitten maken. Het is opnieuw leuk om te lezen.

Toch ben ik ongeduldig en heb er niet zo heel veel zin in. Dat heeft alles te maken met het feit, dat boek no.3 al in de startblokken staat. Regelmatig word ik 's nachts wakker met een alinea-tje of zo voor het nieuwe verhaal. Ik heb zo'n zin om het ook op te gaan schrijven.

Bovendien heb ik inmiddels ook al een synopsis voor boek no. 4 genoteerd. Ik kom gewoon tijd te kort.

Vroeger vond ik het heerlijk om een nieuw ontwerp voor de inrichting van mijn huis te maken. Zodra het ontwerp klaar was, ik de materialen uitgezocht had, en de meubels versjouwd, verloor ik ook weer de interesse om de puntjes op de i te zetten. In mijn gedachten was het namelijk al klaar. Inmiddels was ik al lang weer bezig met het ontwerp van de volgende ruimte in huis.

Zo gaat het nu ook met boek no.2. Ik hoef alleen nog maar de foutjes er uit te halen. Oh ja, en de titel nog bedenken natuurlijk.

Eigenlijk wil ik aan het derde boek beginnen, maar behoor ik het tweede boek af te ronden. In plaats daarvan doe ik het allebei niet en schrijf nu dus een blog. Ik verdien een schop onder mijn....

Boek no.2 eve n dit versturen en ik kom er weer aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten