maandag 6 augustus 2012

Liefde


Wat is een chicklit zonder liefde. Helemaal niets dus.

In mijn boek komt de liefde dan ook veelvuldig voor. Heerlijke romantische liefde, maar ook scenes waar ik zelf af en toe met rode oortjes achter de computer heb gezeten.

In het begin dacht ik nog, hoe kan ik nu veel liefdesscènes krijgen, als de twee hoofdpersonen elkaar nog niet gevonden hebben. Gelukkig heeft het boek daar een uitstekende oplossing voor gevonden.

Nu vliegen de vonken er regelmatig vanaf. Tot mijn grote vreugde overigens, want liefdesscènes schrijven zich het makkelijkst. Voor ik er erg in had, stonden er al weer zon drieduizend woorden op het scherm.

Bij liefdesscènes horen ook romantische liedjes. Een van de geweldige songs in dit boek is dan ook het superromantische  Heaven (cheek to cheek van Louis Armstrong met Ella Fitzgerald) en haast nog mooier  Dream a little dream of me van hetzelfde tweetal

Veel plezier bij het luisteren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten