zaterdag 25 augustus 2012

Tijd om te schrijven

Vandaag  en morgen wil ik eigenlijk geen blog schrijven. Niet omdat het weekend is. Nee het heeft een heel praktische reden. Met een heel weekend vol leuke sociale verplichtingen voor de boeg, wil ik elke minuut die ik heb benutten om verder te schrijven aan mijn tweede boek.

Nu ik niet meer elke dag gewoon kan schrijven, zoals in mijn vakantie, merk ik pas hoe moeilijk het is voldoende tijd te vinden om te schrijven. Net als ik voor mijn gevoel weer helemaal in het verhaal zit, is de tijd al weer om.

Daarom vandaag geen uitgebreide blog en morgen waarschijnlijk geen. Maar niet getreurd.

Er zijn al 30 blogs, heb je ze al allemaal gelezen?

Nog steeds mag jij de hoofdpersoon worden in een van mijn blogs. Hoe? Lees
http://yaramarch.blogspot.nl/2012/08/boek-vindt-uitgever.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten