maandag 27 augustus 2012

Spanning stijgt

Mijn lief is de laatste tijd erg druk met de verbouwing van ons huis. Zo druk dat hij maar weinig tijd kan vinden om te lezen. Gisteren had hij weer even een paar uurtjes. Hij zat verdiept in 'Cupcakes en een koffer',  mijn eerste boek, terwijl ik de uurtjes benutte aan mijn tweede boek verder te schrijven.

Opeens kijkt hij op en zegt: Mag ik je een complimentje geven. Ik ontdek net een verhaallijn, die ik helemaal niet verwacht. Nu word ik wel heel benieuwd, wat er aan de hand is.'

Dat hoort een mens natuurlijk heel graag. Daarna vond ik het helemaal niet erg meer, dat hij het detective deel in het boek  spannender vindt dan het liefdesverhaal. Aangezien hij ook dat vlot geschreven vindt, maak ik me daar niet al te veel zorgen over.

Ik kon wel janken zo blij was ik gisteren, dat ook hij het spannend vindt. Dat hij benieuwd is hoe het verder gaat. Dat is wat ik hoop dat mijn boek met zijn lezers doet. Het boek moet je in spanning houden.Liefst tot de laatste bladzijde.

De spaarzame tijd die mijn lief aan het lezen van mijn boek kan besteden, houdt mij nu in spanning. Tot de laatste door hem te lezen bladzijde.

Heb jij nog tips voor mij? Nog steeds kun jij de hoofdpersoon worden in een van mijn blogs. Hoe? Lees 
http://yaramarch.blogspot.nl/2012/08/boek-vindt-uitgever.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten