zaterdag 4 augustus 2012

Sorry M.

Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Mijn hoofdpersonen hebben hun nieuwe naam gekregen.
Al nachten word ik steeds wakker met weer een nieuwe naam voor een van de personen. Intussen hadden alleen sommige bijfiguren nog geen nieuwe naam.

Vanmorgen de knoop doorgehakt en dapper begonnen met vervangen. Ben benieuwd of ik nu zelf nog weet wie wie is.

Misschien is het verhaal voor mij nu ook nieuw.

Vol ongeduld wacht ik al op dinsdag. De eerste dag dat ik echt tijd heb om mijn boek te gaan lezen.

Van te voren moet ik wel nog hier en daar wat aan passen. Nog steeds komen er voortdurend zinnen langs, die nog een plekje in mijn boek willen.

Donderdag hoop ik zo ver te zijn dat mijn nieuwe boek het licht gaat zien. Waarschijnlijk kan ik maandag al beginnen met het boek voor mijn werk. Dat wordt echter geen Yara March!

Terwijl hier iedereen gezellig buiten zit koffie te drinken, zit ik binnen aan de computer omdat ik het echt niet meer kon laten om aan het boek te gaan werken.

Ben er zelf verbaasd van. Zal ik nu er bij gaan zitten of mag ik toch nog even Yara zijn?

N.B.

M. je heet nu niet meer hetzelfde als mijn hoofdpersoon, maar mocht je het ooit gaan lezen, weet dan dat Marc eigenlijk jouw naam droeg. Overigens hoop ik je naam nu evengoed te onthouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten