zondag 26 augustus 2012

Toch een blog

Heerlijk om weer helemaal in het verhaal te zitten. Ik weet dat ik niet van plan was voor morgen (als jullie dit lezen vandaag) een nieuwe blog te schrijven.

Ik ben vandaag echter zo heerlijk opgeschoten met mijn nieuwe boek, dat ik toch tijd over heb voor een nieuwe blog.

Al schrijvende werd me al duidelijk, dat ook hier een detective in het verhaal begint te sluipen. Net als in mijn vorige boek, weet ik nu dus al een beetje wat er te gebeuren staat. Ben benieuwd wanneer dat ook in het boek te voorschijn gaat komen.

Ik ben al op 10.000 woorden. Een beetje laat om ook het detective gedeelte naar voren te laten komen. Mijn ervaring met het vorige boek is, dat er soms ook vooraan nog extra hoofdstukken komen. Zal hier waarschijnlijk ook gebeuren. Je moet als lezer tenslotte ook in het begin al weten dat er iets spannends te gebeuren staat.

Ik schat dat ik nog zo'n 75.000 woorden te gaan heb. Hopelijk kan ik een hoop vrije dagen plannen de komende tijd. Ik ben namelijk zelf nog het nieuwsgierigst hoe het verhaal zich zal gaan ontrollen.

Helaas pas dinsdag een deel van de dag weer tijd.

Zal ik woensdag anders maar niet gaan sporten? Tenslotte heb ik vandaag gelezen dat elke dag een half uur sporten, net zo veel, zelfs beter resultaat oplevert dan elke dag een uur sporten.

Voorlopig voor jullie dus mijn blogs (dit is no. 32) Veel leesplezier

Nog ideeën? Ik hoor ze graag:  http://yaramarch.blogspot.nl/2012/08/boek-vindt-uitgever.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten