vrijdag 21 juni 2013

Yara March goes business ondernemersspecial

Ondernemen is hard werken. Gisteren liep ik rond op de week voor ondernemers in Breda. (http://www.flickr.com/photos/congres-in-beeld/9090043191/in/set-72157634206329197, 

Een kijkje in de keuken van innoverend Nederland. Vooral echter in de keuken van hardwerkende, enthousiaste mensen met hart voor hun business. U

Ik kon de hele dag kennismaken met inzichten, ervaringen en innovaties van ondernemers die het wiel al uitgevonden hebben en mij daar deelgenoot van maakten. Ik raakte er steeds meer van overtuigd. Een goede ondernemer laat zich niet uit het veld slaan, gebruikt kansen. Zij/hij overwint zijn angst en doet wat gedaan moet worden.

Ik weet nu dat ik o.a.:


Voor dat laatste was ik gisteren op het congres. Des te meer ik uitzoek wat er allemaal nodig is voor het zelf uitgeven en distribueren van mijn boeken, des te meer zie ik hoeveel werk daaraan vast zit. Vooral het lastigste stuk, het distribueren vraagt nogal wat met betrekking tot:

  • Kennis van de markt
  • Vergroten van naamsbekendheid
  • Aanboren nieuwe markten

Kortom de pr rondom mijn boeken. En dan moet ik ook nog iets met een corrector, een redacteur, de opmaak en de omslag van mijn boeken.
Zo veel dat ik me afvraag of ik dan nog wel aan schrijven toekom. 

Nu komen jullie, mijn medeondernemers om de hoek kijken. Jullie kennen het klappen van de zweep op pr-gebied, zijn al creatief in klantenbenadering of hebben relaties die op Yara March en haar boeken zitten te wachten.

Lieve medeondernemers, U kunt mij in contact brengen met:

Een (liefst)grote ondernemer, die zich met zijn product(en) vooral richt op 20+ vrouwen. Ik, Yara March, schrijfster van heerlijke chicklits gecombineerd met detectives, wil graag gebruik maken van uw marketingexpertise. 

U helpt mij bekend te worden bij het grote publiek. U adverteert al in vrouwenbladen, kranten, wellicht op vrachtwagens of radio en televisie. U wilt uw klantrelatie met tijdschriften gebruiken om mijn boek gerecenseerd te krijgen.

Ik stel mijn eerste boek gratis ter beschikking aan de ondernemer die  mijn eerste boek cadeau wil geven bij zijn/haar product.Wacht echter niet te lang met reageren, als ik medio augustus geen reacties heb ontvangen, begin ik met uitgeven en bent u te laat.
                                                       
                                                                0

Een (vroegere) uitgever of iemand die bekend is met het boekenvak en die het leuk vindt mij te coachen bij het publiceren en distribueren van mijn boeken



Maar Yara March heeft meer voor haar medeondernemers in de aanbieding:

U kunt haar boek opnemen in uw kerstpakket, relatiegeschenk etc. (Wist U dat een pagina met reclame voor uw bedrijf in het boek kan worden opgenomen?)
                                                                0
U heeft ideeën,  die ik zelf niet heb bedacht om mijn boek verkocht te krijgen en stuurt me deze toe op yara@yaramarch.com
                                                                0
U retweet, stuurt door etc. deze blog of yaramarch.blogspot.com
                                                                0
U volgt haar tweets op Twitter (@YaraMarch of in het Engels op @YaraMarch1), voegt haar toe op Linked in of volgt haar blogs op yaramarch.blogspot.nl

Ik wens u alvast veel leesplezier met mijn blogs en in de toekomst met mijn boeken.  (Cupcakes en een koffer; Tango met een knal en Geknipt voor haar)

Meer over Yara March:

Hou je van lezen?

Smelt je helemaal weg bij een combinatie van:

- Liefde

- Spanning

- Onverwachte verwikkelingen

Vind je het heerlijk als je bij een boek kunt:

- Lachen

- Ontroerd raken

- Grimlachen


Wil je graag moeite hebben te stoppen met lezen?

Dan zijn mijn boeken iets voor jou!

'Cupcakes en een koffer" (mijn eerste boek)

Inhoud:

Als vier vriendinnen met elkaar op vakantie gaan, kunnen ze nog niet vermoeden, dat weldra hun leven op zijn kop zal staan. Twee van hen vinden hun grote liefde. Voor het echter zo ver is, wordt er bij hun ingebroken, worden ze beschoten en als klap op de vuurpijl wordt een van de vier ontvoerd. Er moeten eerst doden vallen voor ook de politie duidelijk wordt wat er aan de hand is.

Een heerlijke chicklit gecombineerd met een detective net als:

'Tango met een knal'

Carry-Ann houdt van dansen. Vooral van passionele tango's . Als haar zus, die in Argentinië woont, haar hulp nodig heeft, hoeft ze niet lang na te denken.

Ondanks haar passie voor de tango, gelooft Carry-Ann niet in het bestaan van de alles omverwerpende liefde. Ze is echter ook onverbeterlijk romantisch. Stiekem hoopt ze nog eens iemand tegen te komen, die bewijst dat ze ongelijk heeft. Maar niet in Argentinië. Ze wil niet dezelfde fout maken als haar zus. Dat wordt moeilijk, als op de haciënda van de buren twee knappe broers blijken te wonen, die ook nog eens goddelijk de tango dansen.

Het gevaar blijkt echter niet in alleen in de liefde te schuilen. Brandstichting, sabotage, moord, liefde en bedrog vormen de ingrediënten voor de uiterst explosieve situatie, waar ze in terecht komt. Ineens blijkt haar leven op het spel te staan.

In mijn derde boek 'Geknipt voor haar' spelen de vriendinnen uit 'Cupcakes en een koffer' weer een hoofdrol. Net als de liefde trouwens. En een seriemoordenaar..... Een nieuwe spannende chicklit.(under construction)

Voor wie niet wachten kan op mijn boeken. The making of ...Yara March yaramarch.blogspot.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten